Kızlar merhaba 35+2 çift yumurta erkek bebeklere hamileyim.Bugğn kontrolüm vardı normalde 29 Ağustos gün vermişti ama bugğn ultrasonda bi bebek dedi karnının 3\2 sini kaplarken diğeri düşünün sağ böbreğe kadar ittirmiş onu o orda sıkışmış yer azalmış ve bebeğin suyuda azalmış.Neyde nstye girdim 144\25-30 tarzı çıktı sanırım ufak tefek sancılarım başlamış perşembe tekrar görücem seni ona göre konuşalım dedi onun harici sancın falan olursa gel dedi açıkçası keyifsizim var mı başına böyle şeyler gelenler.Normalde geçen hafta 600 er gram aldılar bu jafta biri 200 biri 100 gr almış yani biri 2900 biri 2700.Bir diğer sorum sanki çocuklar haftaya kadar dırmıcak ve olası süt sağma olayına karşılık sizce bestlak damlaya başlasam mı?