Leeeyla Merhaba kizlar. 39+5 günlük hamileyim. Bugun kontrolde doktor bebek 3.600 gram dedi daha fazla kilo alirsa 4u gecerse sezeryan dedi. Ama daha onemlisi kemik yapin dar gibi dedi. Normal olarak baslae dogumun ama normal mi olur sezeryanmi bilmiyorum dedi. Sezeryan olma ihtimalin var dedi. Çati muayenesinde 2 cm acilmam varmis. Buyuk ihtimal iki uc gune sancidan yada suyun gelmesinden gelirsin dedi. Acilmam olmasi için ne yapabilirim akil verir misiniz
hemsiree Leeeyla hurma açıklık yapar tüketebilirsiniz. bol bol yürüyüş yapın, merdiven çıkın. meme uçlarını da uyarabilirsiniz o da rahimi uyararak açıklığa sebep olur
La_le Leeeyla bol bol yuru canım normal doğum düşünürsen prenses doğumu araştır kendine çok acı çekme bende suni sancı çektim suyum erken geldi acilmam 4 geçmedi 3 den gece 1 kadar boşuna acı çekip sezaryana döndük çok şükür sezaryan sonrası zerre açım olmadı zorlanmadım 1 ayı geçti sanki hiç sezaryan olmamış gibi hissediyirum ağrım sizim yok çok şükür rabbim sana hayırlı doğum nasip etsin bı avazda kurtarsın 🥰🥰🥰
TinyBabys Leeeyla zaten haftanız büyük. Bu saatten sonra çok kilo alımı olacağını sanmıyoruz. Açıklığınız da varmış. Doğumu başlatacak şeyler deneyebilirsiniz.
Leeeyla hemsiree tesekkur ederim korkum kemik yapısından kasti catalim darsa ne yaparsam yapayım sezetyan olcagim
Amazon La_le sezaryan sonrası zerre açım olmadı Harika, ameliyat oluyorsunuz ve zerre acınız olmuyor. Kesiliyor dikiliyor dikişli rahim toplarlanmak için kasılıyor ama hiç ağrı olmuyor. Bazı insanlar acı çekmiyormuş belki de sizde öyle bir rahatsızlık olabilir tıpta bir adı vardı sanırım “analjezi”
Leeeyla La_le amin insallah teşekkür ederim canım saglikla dogsunlarda sezeryan normal fark etmiyor 🥰
La_le Amazon ilk yürüyüşte dik bı şekilde yurudum dikis ağrım olmadı bebeğimi çok rahat kucağıma aldım sanırım normal doğumda o kadar acı çektim ki sezaryana can kalamdi galiba 😅😅😅en çok canımı yakan sırt üstu yattığımda kalkınca ağrıyordu gün içinde hep beni kisitliyirdu sonra oturark uyudum gün içinde daha çok aktif oluyordum ağrım daha az oluyordu bide bol bol yürüyüş yaptim
Amazon La_le Yok siz zerre kadar acı çekmedim deyince farklı bir hayal kurdum ben de. Kolay toparlanmissiniz ama hiç acı cekmedim gibi değil bence, oturarak uyumak bile rahatsız edici olmalı.
TinyBabys Leeeyla hurma, squat, sıcak duş, korunmasız ilişki, merdiven inip çıkma, yer silme hareketi işe yarıyor. Kızım 39+6da gelmişti.