Esrannee 23 kasım tam 38 hafta oluyoruz. Doktor sonrasında mı alır yoksa o gün mü alır tam bilemediğim için 🤣 ama gittiğim doktor herşey normaldiyse 39 u bekliyormuş. Beni de beklerse 30 kasım doğum görünüyor. Bakalım nasip yay tanıdığım olmadı akrep annem var ama görüşmediğimiz için bilemiyorum. Araştırırız artık. Bende yengeç Burcuyum inşallah anlaşırız kızçemle