Bamyacik Arkadaşımın bebeğininde 2 tur dolanmıştı. Her gün nst ye girdi düzenli olarak, 15-20 gün falan sürdü o şekilde takip. Sonra kendiliğinden düzeldi. Hareket hissetmek önemli. Nst ye girmek önemli. 3 tur da baya sıkıntı yaratır ama. 1 tur kendiliğinden düzelebiliyor. Siz hareketlerini takip edin. Bence hemen almayabilir doğuma.🙏🏼