Selam kızlar. 14 haftaligim mide bulantısı devam ediyor. Özellikle sabahları çok kötü oluyorum. Doktorun vermiş olduğu vitaminleri kullanamıyorum içmemle istifar etmem bir oluyor. Benimle aynı problemi yaşayan var mı ? Bir de şuanda çalışıyorum ama Ay sonunda işi bırakacağım o zamana kadar kullanmayı düşünmüyorum çünkü kusmaktan halim kalmıyor. Evde olsam yatar dinlenirim ama bu şekilde mümkün değil. Bir öneriniz var mı?