Meliketaka12 Merabalar herkese bugün kovid olduğumu öğrendim, çok korkuyorum vitaminler meyveler bir sürü şey tüketiyorum ama yine de tedirgin oluyor insan benim gibi covid geçiren geçirmiş var mı acaba
Dilan27 Meliketaka12 30 haftalıkken geçirdim ilk günler ağır geçti biraz ama sonra şükür daha rahat atlattım.bol bol sıvı ve meyve tüketin çok ağrınız varsa parol alın ve çokça dinlenin . inşallah çabuk atlatırsınız Allah şifa versin 🙏🌸
Ipekcntrk Meliketaka12 38 haftam kovid oldum pazartesi de doğumum var 😔 cok şükür iyi gecıyor bol bol sıvı ve meyve tüket . Ağır gecmıyosa skntı yok
nilsmomy Meliketaka12 bende yeni atlsttim bugun doktora gittim bebek 3 gün gerilemiş önde giden çocuk gününden geriye düştü resmen moralim cok bozuldu. Beslenmenize cok dikkat edin vitaminlerinizi ihmal etmeyin..
Meliketaka12 Ipekcntrk vücut ağrısı ve boğazlardan çok çekiyorum şuan da allah yardımcınız olsun sizinde sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza inşallah🤲🏻
Meliketaka12 Bende 26. Haftamda yakalandım o kadar dikkat etmeme rağmen amin inşallah teşekkür ederim🤲🏻
Maisiyah Meliketaka12 bende yeni atlattım 11 haftalık hamileyim doktorum bolca sıvı tüket demişti birde kan sulandırıcı verdi eşim her gün 2 kilo portakal 1 kilo limon sıktı onu içtim ananas yedim bir dilim ve midem almasada yemek istemesemde öğün kaçırmadım meyve et salata yoğurt kuru yemiş az az da olsa tükettim günde 3 litreye yakın su içtim normal gribal enfeksiyonlarım bile ağır geçer ama bu şekilde atlattım kolayca içiniz rahat olsun kendinizi üzmeyin bolca dinlenin hemencecik iyileşirisiniz Allah’ın izniyle 🥰
Meliketaka12 Maisiyah Maisiyah evet bende dediğiniz şeyleri yapmaya başladım bugün insan kendinden çok bebeğinden endişe duyuyor zaten çok teşekkür ederim inşallah geçer hemencecik🙏🏻
Meliketaka12 nilsmomy yaa çok geçmiş olsun sizede allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻