Kızlaaaar 7+2 yim sürekli uykum var hemde aşırı derecede, çalışıyorum ve uykumu da iyi alıyorum ama sürekli uyuyasım geliyor yani bu çok güzel bişi ama çalıştığım için gerçekten biraz zor oluyor 😂 bu konuda bir tüyosu veya fikri önerisi olan varmıııı?