pnremr22 Herkese merhaba. 30 haftalık hamileyim. Ve yürürken zorlanıyorum. Yani şöyle yürürken karnım bi anda sertleşiyor ve idrarim varmış gibi sanki giriyor o an böyle yavaşlıyorum sonra geçiyor. Bu yalancı kasılmalar mi ?
Mucizeminnos pnremr22 aynı haftadayız bende de var hatta adet sancısı gibi sancımda var sinirim bozuluyo artık bi sorun mu var diye normal mi bu anlamıyorum ama sertleşmeleri arttı gibi bu ara kısa sürüyo ama sıklaştı aşağıya baskı var sanki tuvaletim var sanıyorum gidiyorum yokmuş
Deleted4445656 pnremr22 evet kasılmalar yüzünden oluyor çok yormayın yatıp dinlenin bana şuan doktorum öyle söyledi 26. Haftada başladı benim
Seyma-Aslan00 pnremr22 bizde 30+4 olduk bende de oluyo ilk gebeliğim anlamıyorum da pek o an nefesim kesiliyo gibi oluyo 20-30 sn sürüyo çişim var gibi alt karnımda bi sızı oluyo bende ayırt edemiyorum dahs öncede yasamadıgım icin😄 bu hafta kontrolüm var inş hersey normaldir
pnremr22 Esra33-34 yaaa erken doğum belirtileri olmasında değişik sancılar gerçekten tam da ne olduğunu anlayamadığım için sormak istedim
mayis13 Aynı şikayet bendede vardı doktorum magnezyum verdi ve o durumlarda bol su içmemi tavsiye etti🌸
pnremr22 mayis13 bol su içiyorum ama bi etki görmedim. Bugün yürüyüş yaptım eziyet oldu bana o kasılmalardan
pnremr22 Mucizeminnos aynı durumdayız sertleşme çok fazla aşağıya baskı var dedigin gibi çok değişik insanı etkiliyor yani
Esra33-34 Mucizeminnos bende günde 15-20 kez düzensız sekılde oluyor. Düzensiz geldıgı sürece sıkıntı yok diyor doktorlar. Dakıkada bir gelirse eger bu kasılma ozaman gercek sancı oluyor. 30 lu haftalarda bazen 28de baslıyor benım 21 haftamda basladı mesela. Gunde bes kez olurdu sımdı haftam büyük sıklaştı ama düzensız geliyor kasılma bebek toplanması. Her kontrolumde soruyorum bir sorun gözukmuyor. Doktorunuza sorun her kontrolde canım
Mucizeminnos pnremr22 30. Haftaya girdik diye sevinmiştim 2-3 gündür bu durumdayım sancı var yani o çok sinir bozucu bazıları rahim kendini hazırlıyo diyo bazıları düzenliyse risk diyo hayırlısıyla bi nst ye girsekte ne var görsek yani normal mi değil mi belli değil
pnremr22 Mucizeminnos 2 gündür böyle ama bugün çok sıklaştı. Hareket etmek istemiyorum. Daha önce de yaşamadığım için insan tedirgin oluyor yani. Evet ya 15 gün var kontrolüme belki ozaman nst ye bağlarda anlarız
Mucizeminnos Esra33-34 saymadım ama sıklaştı bide adet sancısı gibi sancım var o tedirgin ediyo beni bugün sayayım bakayım ne kadar sürede toplanıyo doktorada haftaya gitcem mecbur oturdum bekliyorum inşallah normaldir de boşa tedirginlik yaşıyorumdur yaa teşekkür ederim🌸
pnremr22 Deleted4445656 evet bi saattir uzanıyorum yavaşlamaya başladı kasılmalar. Erken doğumu tetiklemeyelim de inşallah.
pnremr22 Seyma-Aslan00 aynı aynı yolda bi tutuyor böyle o kadar ağır yürüyorum ki kasılıyorum ki mesela sana yazarken başladı yine 😁😁
Mucizeminnos pnremr22 10 gün var benim de doktoruma sorcam o zaman sizin de benimkine yakınmış ama unutmazsam size de normal mi anormal mi diye yazarım
Mucizeminnos pnremr22 genel olarak aynı şeyleri yaşıyoruz heralde 30 haftalıklar en azından hemen hemen aynı şeyleri söyler doktorlar başka sıkıntımız yoksa en azından haber veririm sizin de içiniz rahat eder söylerim🌸