Her kontrolde kesinlik payı vermemkle beraber kız diyor doktor. Yurt dısındaki cogu doktor asla kesin bişey söylemek istemiyor cinsiyet hakkında. Bende kız diyorsa vardır bi bildiği diyip hep pembe eşyalar aldım cünkü artık 32 haftalık olduk dogumda bi bakıyormusuz erkek😂 ayrıntılı ultrasona da girmedik kaldırılmış diye söyledi doktor 😒 yani biraz şüphedeyim acıkcası bende kız hissediyorum ama herkes içime kurt düşürdü ya erkekse diye. Belirtilerimde kız gibi cünkü başından beri hep tatlı yedim. Resmen eski insanlar gibi dogumda kesinleşicek cinsiyet vallahi. Aranızda benim gibi hala son aylarda olup kesinleşmeyen varmı?