Minikmucizelere Kızlar iki gun once gece kan verdim 16 çıktı bugun sabahki kan sonucum 36 neden yukselmiyo bi sorun var mıdır böyle olupda sonradan yukselen oldu mu yardımcı olur musunuz
TeoMom Minikmucizelere 2 güne 2 kat canım %60 bile artsa yeter sadece erken öğrendiğin için değerinin yükselmesini bellemek kanla takip yapmak uğraştıracak seni
280322- Minikmucizelere benim ilk değerim 17 ikinci 35 üçüncü 55 çıktı yani panik yapmayın bende ağlamıştım ama sonra 4 5 gun gecti bir baktik 300 küsürdü
Minikmucizelere InsaneGirl ya gercekten mi az gibi geldi bide doktora yazdim muayene olman lazim dedi de panikledim
Minikmucizelere 2pati1baby az gibi olunca doktorda muayene olman lazim dedi mesaj atmistimda iyi değil sandım öyle soyleyince
Minikmucizelere Melismelo yaa icim rahatladi doktorum muayene olman lazim dedi mesaj atmistim o yüzden tedirgin olmustum cok teşekkür ederim
2pati1baby Minikmucizelere sen o doktoru değiştir 36 betayla neyin muayenesi olacakmış artması lazım önce sen yine 2 gün sonra kan ver canım
Melismelo Minikmucizelere bence boşuna gitmeyin cünki daha ne kese ne bebek oluşdu hicbirşey gözükmicek yani bu seferde sacmalıcal ben 43 şle gittiğimde sacma doktora denk gelmişdim sacmalamışdı anca
Minikmucizelere 2pati1baby o doktora gitmicem onun numarasi vardi o yuzden ona yazabildim ama tedirgin olunca yarın özele gitsem diye dusundum gidiyim dimi yoksa icim rahat etmicek gibi
Minikmucizelere InsaneGirl evet ya ama tedirgin oldum normal mi yani gitmeyeyim mi baska doktora özele gidecektim kendi doktoruma o mesaj attigim doktora gitmiyorum artık onun numarasi olunca ona yazmistim o da öyle deyince panikledim
2pati1baby Minikmucizelere yok canım gitmene gerek yok daha çok yeni sen 2 gün sonra tekrar kan ver ona yükselmesine bak ,bir sorun görürsen o zaman gidersin doktora. Şuan için bir şey görünmez zaten
InsaneGirl Minikmucizelere dediğim gibi şuan gitsenizde doktor bişi goremez ıkı gun arayla kan verın degerlerınızı takıp edın bence
Minikmucizelere TeoMom tamamdır cok teşekkürler ederim iki gun sonra verince yukselme iki kat olursa devam edicem mi iki gune bi kan vermeye yoksa carsamba da iyi çıkınca sorun yok demek olur mu🙂