Bernabk 38 de hafif hafif sancılar başlamıştı zaten 39 da baya bildiğin sancı çekiyordum karnım taş kesiliyordu 39+5 de kontrole gittim doktorun kapısında savcıdan iki büklüm olmuştum daha sonra odaya girdim çatı müjdesi falan derken hadi doğuma bebeğin yeri kalmamış dedi doktor neyse odaya geçtim üstümü değiştim lagma yapıp suni sancı verdiler belli bi saatten sonra acilmam 4 oldu ama çok zordu acısına dayanamıyorum epidural önerdiler ilk istemedim sonra ağrılar sancılar yükselince o can havliyle yapın dedim yaptılar ve 2 saat bebek gibi uyudum sonra bi uyandım sancı tavan yapmış tabi açılmayacak çok iyi oluyor epidural acilmam 10 oldu doğuma aldılar inan bana çok güzel bir doğumun oldu yarı hissediyordum belden aşağısı yarı hissetmiyorum o yüzden güzel ikindim 5 inci ikinmada oglum dünyaya geldi