Lütfen olumsuz düşünme Allah korusun bir şeyin olsaydı kanaman olurdu diye düşünüyorum. Artık yatıp dinlen mümkün olduğunca. Böyle zamanlarda ev taşımak zorunda kalmak çok sinir bozucu haliye çok stresli. Ama en önemlisi senin ve evladının sağlığı 🌸 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻