Esrauysal 11+4 üz kalktığımdan bari rahim üstü sancı acı, var bu normal mi ya geçmiyorda devamlı olarak var sabahtan beri
Arife2736 Esrauysal bebek yerleşiyor derler bizde ama agrin geçmiyorsa daha çok şiddetleniyorsa doktora git
Esrauysal Adamiranin__annesi belki bebek yerleşiyors falan bilemedim hiç bu durumu yaşayan yok mu doktora gitmelimiyim ya
Conger Esrauysal mutlaka doktora gidin korkmayın en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir ben de de aynısı oldu ufak kasılma çıktı nst de korkacak bişey yoktur inşallah
Esrauysal Arife2736 doktor olacağını söylemişti geçmiyor korktum yinede bana da normal geliyor ayak sürüyorum ama bilmiyorum ya
Conger Esrauysal hala geçmedi mi ben de iki gün önce gittiğimde kasılma vardı şu an kasılma yok ama ağrı hafifte olsa var doktor dinlenmemi istedi😔ağrınız geçmediyse acile bile olsa gitmekte fayda var
Esrauysal Conger valla hala aynı hiç bir gelişme yok yatana kadar geçmezse en son çagre gideceğim ya size ne dediler peki sundan olur eder dediler mi
Conger Esrauysal yorgunluktan olabilirmiş magnezyum eksikliğinden olabilirmiş hiç bir sebep yokken olabilirmiş serum takıldı bana çünkü nst de sancı gözüktü kasılma önleyici ilaca da başladım geçmediyse acile gidin lütfen şifalar dilerim🤲🏻
Conger Esrauysal bebek büyüdüğü içinde olabilir sizinki telaş yapmayın önlem olarak gözükün doktorunuza içiniz rahat eder inşallah güzel haber alırsınız🤲🏻
Esrauysal Conger bebiş ben ilçede duruyorum burda hastanede nts varmi onuda bilmiyorum yok zannediyorum yarın kalkarim baktım aynı hemen giderim korkuyorum bişey olucak ona diye
Conger Esrauysal korkmayın siz korktukça bebeğinizde etkilenir olumsuz düşünmeyin inşallah sabaha bir şeyiniz kalmaz🙏🏻
Esrauysal Conger Amin inşallah kuzum çok teşekkür ederim ya Allah razı olsun çok düşünceli ve iyi niyetlisin sağol 🌺♥️
Kr41 12+1 im bende. Bende de sol kasığımda oldu. Ama normal bir durummuş. Strese sokmayın kendinizi :)