Minikoanne valla Allah yrdımcın olsun biliyorum 36 haftafan sonra insan agırlaşıyo ben 1. Kızımda 40 haftalık olunca doktoruma gidip aglayarak dedim dogurmak istiyorum artık kendmi taşıyamıyom diye doktorum da bana bebek ne zaman gelecgi vakti biliyo sabır et demişti 3 gün sonra dogurmuştum bence 1 hafta daha bekle bol bol ananas ye herkesde aynı etki eder mi bilmiyorum rabbim yardımcınız olsun inşallah siz bitirmişsiniz ben daha 3. Hamileligimdeyim henüz 8+3 haftalıgız 🤰🤗