minomino benim bildiğim doğum sancısı ritmik ve aynı sürelerle geliyor giderek şiddeti artıyor, geçen iki gün sancım vardı takip ettim hep aynı şiddette olduğu için gitmedim acile normal kontrole gittim herşey yolunda demişti, tabi herkesin aynı olmaz yine de takip et şiddetlenirse ve ritmik bir şekilde devam ederse mutlaka doktoruna danışarak hareket et