tazebiranne_hg04 S53 bebeklerde 1-2 hafta geri veya ileri olması sorun teşkil etmiyor canım normal bazen haftasını yakalar bazen geride kalır bazen haftasını geçer daha çok değişir bu durum
yaasemin S53 benim son adet tarihime göre 23+5 ama ultrasonda göre 24+4 bi hafta önce gidiyor bakalım nasıl ilerlicek son 3 ayımiz😊
serdemgunes S53 bir hafta sıkıntı olmuyor benim bi hafta gerideydi sonra 3 gün oldu şimdi arada 4 gün var doktor sorun yok diyor bakalım hayırlısı
S53 @“tazebiranne_hg04”# serdemgunes bnmde doktor boyle devam eder inşallh dedı doktor şimdilık bı sıkıntı yokmuş 😇sağlıkla gelsınler inşallah
S53 QUEEN088 beslenmeyle alakalı bışey degıl dımi bu hanı ıyı gelen bişey varmı yakalamışya haftasını
TeoMom S53 Olabilecek blr durum canım 2 hafta önde veya geride olması çok problem değil benim de bazen geride bazen gününde çıkıyor ama doktorum gayet iyi bşr sıkıntı yok diyor