Dilaradlr ben de tüp bebek tedavisiyle ikizlerime hamileyim evim 4.katta ve asansör yok transfer günü de dahil her gün indim çıktım merdivenleri ayrıca öğretmenim okulumuzda da asansör yok gün içinde indiğim çıktığım merdivenin haddi hesabı olmuyor dinlenerek çıkmaya özen gösterin Allahın izniyle bir şey olmaz 🙏🏻