Aylin355 Sevgili annişler ben 4.500 kilo doğmuşum eşimde 4 kilo doğmuş. Şuan bebeğimiz de haftasına göre ilerde ve doktor iri bir bebek olduğunu söyledi. Bende aksine normal doğumu çok istiyorum. Sizce bebeğim 4 kiloyu geçer mi genetik mi bu durum
tazebiranne_hg04 Aylin355 belli olmaz canım ☺️ Doktorun söyler zaten ama 4 kg ye kadar normal doğum oluyormuş yani doktorum öyle söyledi
Cns15 Aylin355 bunun için çok erken düşünmene çünkü daha uzun bi süreç var bazen aynı olmuyor anne babayla yediklerimiz eski yenilen ve içilenle aynı değil besleyici olarak .son haftalarında belli olur durumun doktor yönlendirir zaten hiç endişe etme