Kızlar bat 24 ve adet gecikmeden belirtilere inanan birisi değilim az önce göğüs ucunun hemen kenarında kabarcıklar fark ettim tam o kahverengi olan bölgede gözle görülür şişkinlikler kabarmalar var. Bu gebelik belirtisi mi? Yoksa regl öncesi böyle şeyler olur mu? Deneyimlerinizi dinlemek isterim ☺️