Özel hastaneye gidiyorum doktorumuda aşırı seviyorum çok cana yakın ,sakin bir insan gel gelelim hastane özel olmasına rağmen o ilgiyi göremiyorsunuz.Yani ha devlete gitmişim ha özele bir şey farketmiyor 😕 Şuan 9. Haftaya doğru ilerliyoruz henüz erken ama değiştirmeyi düşünüyorum sırf hastaneden dolayı. Bu durumda olanlar var mı ,ne yaptınız?