InsaneGirl
Benim de 20 Aralık oğluş gelecek çok tırsıyorum😂 Sezeryan olacağım için geç doğma ihtimali yok o yüzden erken doğum olmazsa kesin yay ama oğlak olacağına yay olsun bence oğlak daha sıkıntılı bir burç ben boğa burcuyum eşim yengeç biraz zıt kalıyoruz yaya onun hareketliliğine enerjisine yetişebilecek miyiz bakalım🤣