mickeyasar 2 hafta önden gidiyorum normalde 28 sata göre ama 30 gözüküyor. Böyle durum yaşayan ve doğuran var mı?
Bsrabzks mickeyasar henüz doğurmadım ama uzun zamandır benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyor şeker falanda yok çok şükür
Aylin355 mickeyasar Benimki 13 haftalık ama şimdiden önde gidiyor doktor iri olduğu için böyle olduğunu söyledi
Ceydaturan mickeyasar henüz doğum yapmadım 35. Haftadayım ama bebeğim 3 hafta önden gidiyordu son muayenede normal haftasından 1 hafta önde ölçüldü normale döndü ki geriden gitmesindense önden gitmesini tercih ederiz dedi doktorum
Hulya19s mickeyasar var doğurdum 38.5 de doğum yaptım sezaryen ile şu an bebeğim 15 aylık halen gelişimi önce gidiyor maşşallah :)
oykubrakpnar En başından beri 2 hafta önden gidiyor 34 haftalığız. 2,600 kg biraz iri bebek diyor dr ama bana göre normal gibi