Anneadayiii evlendiğimizin ilk senelerinde Allahım diyordum çocugumuz olmasa üzülür müyüm acaba
Yada bebek düşünüyormusun diyenlere asla diyordum
Simdide ben istiyorum bebegim gelmiyor olmuyor
Bu tatlı heyecanın sonsuz mutlulugun her anını doyasıya yasayın bakın büyük sözlerim yüZünden ben nasılll pişmanım