Buseerdem Kızlar selam ılk gebeliğim ve 18+5 iz şuanda ben halen haraketlerini hıssedemedım bebeğimin cınsıyetımız kız sızce normal mı ya ınsan korkuyor
Zeyno36 Buseerdem hic korkmayin ben de kiz bebis bekliyorum 20. Haftadan sonra minik minik hissetmeye basladim asli 22. Haftada basladi simdi 35 olacaz masallah durmuyir szcik dursun da uyuyabiliyim diye dua ediyorum 😀
mimar_anne Çok normal bende 19+0 da bir defa çok net hissettim 2 gün geçti üstünden daha bir şey yok 24 den sonra en net hareketleri hissediliyormuş o zamana kadar da normal