Ozum canım benimde ilk basta olmadı bebeğim doktora gittiğimde hormon testinde bir hormonum yüksek değerde çıktı doktor çatlatma habı vs verdi o aylardada olmadı en son o hormonumu düşürücü bir bitki içtim o ay hamile kaldım hemde hiç beklemiyordum öncelikli olarak asla kafaya takmayacaksın yoksa inan olmuyor ve tabiki Rabbimdende umudunu kesme