Abcd12 Kizlar 24+4 oldum bir haftadır hergun beyaz akıntım oluyor herseyide doktora sormak istemedim normal mi sizee yaşadınız mi
seda2209 Abcd12 28 haftalığım ama ben başından beri akıntı yaşıyorum hâlâ da oluyor. Doktorum normal demişti birde enfeksiyon olduğu icin bende daha çok oluyor mesela. Kanama, turuncumsu vs leke olmadığı sürece beyaz akıntı sıkıntı değilmiş
Abcd12 seda2209 evet banada dedi beyaz olursa sıkıntı olmaz diye ama son zaman iyice çoğaldı merak ettim saolun