Es5ra Merhaba arkadaşlar 26.haftalık hamileyim bugün doktora gittim sol kalça ağrım için OSMİN POSİTİVE yazdı doktor.sigorta karşılamadığı için kendimiz aldık.ilk defa bunu kullanıcam aranızda kullanan var mı bu ilaçtan?günde 3 kez bir ölçek kullanmak gerekiyormuş bu nasl olucak anlamadım🙄
Es5ra Hap çok büyük geldi yutamadım kırdım da yutmayı denedim bu sefer istifra ettim kokusu kötü gelince😟ben nasıl içicem bu ilacı😭
Ysn Ben kullamiyorum cnm tadi cok kötü ama bebis için değer kaç kere yutamadan kustugumu biliyorum en iyisi hapı en derine koyup hemen su icmek