Sevdiceklerim prenseslerblogg ben 4 tane kaynattım içtim 1 bardak digerlerini yedim belimde hafif ağrı var
Asenahil Sevdiceklerim Ben de denedim ama Allah affetsin çok kötü bı tadi var saatlerce gitmedi ağzımdan iki yudum aldım biraktim🙄