Deletedmom434 Armgn kesinlikle dene erken doğum riskim çıktı 3 gün boyunca bildiğin bebekler gibi ilgilendiler şimdide takiplerimi haftada bire indirdiler çok ilgililer
Armgn Deletedmom434 doktoruna göre mi değişiyor nasıl randevu alınıyor siz ücretli kısmına mı gidiyorsunuz çok soru sordum ama ☺️
Deletedmom434 Armgn ben ücretliyede gidiyorum😂 normal kısmınada çomü araştırmanın internet sitesinden randevu alabilirsiniz 1 tane gebe pol var zaten doktorda ulaş bey gerçekten aşırı iyi bir doktor ilgilide
Yasemindemirtas Kızlar bende devlette nurcihan hanıma gidiyorum . Suanlık bi problem yok ama birazcık ilgisizler sanki. Benimde 3 ayım kaldı. Arastırmaya gecsem bende alıp almayacaklarından süpheliyim. Son 2 ay kalan arkadas sorup buraya yazarsa cok sevinirim
Deletedmom434 Yasemindemirtas bence randevu alın araştırmaya bir görünün derim alabilirler belli olmuyor çünkü
Yasemindemirtas Deletedmom434 gene poliklniği 1 diyince direk levent beye mi veriyolar canım ? 26. Haftamdayım ben.
Deletedmom434 Yasemindemirtas evet şuan ulaş bey bakıyor bayadır da o bakıyor memnunum gayet zaten gebe pol 1 de tek bir doktor var