Nazz
Ben tüm hamileliğimde Çanakkale Eğitim Araştırma hastanesinde takipliydim, 34 gün önce doğumumu da orada yaptım. Kadın hastalıkları ve doğum ekibi gerçtekten çok iyi. Ben ayrı ayrı hepsini tanıdım ve çok sevdim. Her defasında odaya eşimle birlikte girdik ve özel hastaneden çok daha iyi muamele gördük. Üstelik doğumdan sonra benim rahmim kendini saldı ve aşırı kanamam oldu, belki de hayatımı onlara borçluyum. Eşim hep diyor eğer özel hastanede yada başka bir yerde olsaydık ya rahmini almışlardı yada ölmüştün diye. Durumu çok iyi kurtardılar.
Her türlü yeni doğan yoğun bakım, kuvöz gibi acil durumla ilgili ihtiyaç olabilecek tüm herşey de orada mevcut. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum.