Bendede ayni derta var valla ben doktora gosterdim korktugum icin cok temizlendiginde kil donmesi oluyomus kil koklerinde zararsiz demisti tuglerini alma gecer dedi biraz acayip geldi bana ama bir an once kaybolmalarini istiyorum artik.Boyle sivilcelerin kotu huylulari da varmis cok sayida varsa sezeryana aliyolarmis normal doumda bebege bulasmasin diye ben ondan korktugum icin bir an once gittim gosterdim doktoruma Sana tavsiyem cnm git bir an once doktoruna goster ne olur ne olmaz yani