Bugün ilk çatı muayenemi oldum aşırı canı tatlı biriyim ve ilk kez alttan muayene oluyorum sadece hafif bir yanma hissettim. Hiiiç korkmayın çok korkarak gitmiştim ben. benimki dar olduğu için çarşambaya sezaryen için gün vardi doktorum lütfen dua eder misiniz sıkıntısız geçsin. Kendimi hep normal doğuma alıştırmıştım şok oldum dar diyince ama hayırlısı böyleymiş demekki. Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşallah