Alonewomen1 Doktor suyun biraz azalmış dedi bugünde karnımı sanki asagi inmiş gibi hissediyorum doğum mu yaklaştı acaba
Sehenz Alonewomen1 36+4de bana da suyun az bol bol su iç dedi cuma günü tekrar kontrole gidicem ama doğumluk bir durumdan bahsetmemişti
Birkuzucukbeklerken Alonewomen1 bebeğin kanala girmiştir canım benim bebeğim de kanalda göbeğim aşağı indi
Alonewomen1 Sehenz bana da öyle dedi ya doğum nasil olur dedim birsey söylemedi haftaya gel tekrar bakalım suyuna dedi
Sehenz Alonewomen1 benim anlamadığım çok su içmekle alakalı bir durumsa ben zaten günde ortalama 3 lt den fazla su içen biriyim belkide fazla terlediğim için yeterli gelmiyor bakalım inşallah sağlıcakla dünyaya gelir bebişlerimiz ☺️
Alonewomen1 Sehenz ben sordum doktora dedim ki çok su da içiyorum hani niye böyle oldu direk bi etkisi var diyemeyiz zaten olabilir dedi yani şu içmek etkiliyor ama çok ta değil