19+0dayım Bugün aile hekimliğinde takibim vardı sabah kalp atışını duymak için el doopleriyle denedik hiç duyulmadı öğlende yemek yiyip tekrar denedik kalp atışı düşük çıktı yarın gel yine dinleyelim eğer yükselmezse kadın doğuma yönlendirecem dedi hemşire arkadaşım yeni pillerle denedi yemek öncesi ve sonrası diye 2 kere denedi cihazla ilgili bir sıkıntı yok çünkü gün içinde başka gebe izlemde bi sorun görülmedi ilgili başına böyle bi durum gelen var mı acaba kızlar