Ben de hümada cahit gozuakcaya gidiyorum ilk bebeğim için de ona gitmiştim ve humada dogum yaptim gerçekten çok iyi bir doktor, çok kibar ve sakin bir insan ancak hastaneyi sevmedim. Şimdi bir kez tekdende özlem katirciya gittim acikcasi çok kararsızım hangisinde devam edeceğim konusunda. Çünkü iki doktoru da sevdim ancak doğum sırasında veya sonrasında gösterilen ilgi de çok önemli. Tekdende doğum yapmış olan ya da bilgisi olanlar hastane hizmetiyle ilgili bilgi verebilirlerse çok iyi olur açıkçası