Gamzekcbyk Kızlar 2 hafta oldu doğum yapali, normal doğum dikisleriniz ne zaman iyileşti ne zaman tam anlamıyla rahat oturup rahat kalkmaya, yürümeye başladınız?
Balin Gamzekcbyk ben hemen yürüyebildim, bir hafta sonra dikisleri hissetmedim iki hafta sonra da dikislerim düstü
Neslihan37_ Gamzekcbyk ben cataldan indigim gibi yürüdüm bir doğum yaptığım gün acıdi sızladı onun dışında tuvalette su değince birde terleyince yandı. 26 günlük olduk hala hepsi düşmedi bir iki tane düşmüş ama tam iyileşme olmadı
Gamzekcbyk Balin dikisleri nasıl hissediyorsunuz peki böyle bendede bi tuhaf hissiyat var orada batiyo gibi
Gamzeates Gamzekcbyk bir sıkıntı olmadı ben de hemen yürüdüm 14. Günde de dikişim in ipi bir tanesi düşmüştü bir sıkıntım olmadı 18 günlüğü z suan ama kiminin uzun sürebilir sizin dikişiniz çok mu
hunilimom Gamzekcbyk doğum bittikten sonra yürüyerek çıkmıştım zaten yürümede bı sıkıntı yaşamadım 15. Günde felan düşmüştü dikişler sadece yatağımdan inerken biraz ağrı oluyordu yüksek diye
Balin Gamzekcbyk hafif bir gerilme oluyor dikis oldugunda o gittikten sonra düstügünü anladim Ama elinzi hafif gezdirirseniz de anliyabilirsiniz
Gamzekcbyk Gamzeates tesekkur ederim :) @58damla58 benim dikislerim biraz fazla 2 doktor birden dikti @SutlacimiYedimmiBen ne güzel şanslıymışsiniz :)
SutlacimiYedimmiBen Gamzekcbyk ben 5.günden sonra cok rahttim oturup kalkarken 20.gunde dikisler düştü zaten 40tan sonra eskisi gibiydim 4.110 gr lik bebeği ben doğurmamiştim sanki😁
58damla58 Gamzekcbyk ben ertesi sabah yerleri silmeye kalktım (yerden silerim hemde ) ciddi anlamda Bi acı hissettirmedi hic ama tam anlamıyla rahatça oturup kalkmaya iki üç hafta içinde başladım.