Sevbannsivritepe Kızlar 10+1 deyim acaba cinsiyeti tam olarak ne zaman belli olur doktor bu ayın 29unda gel tahmin edebilirim dedi ama net ne zaman öğrenirim
Harika178 Sevbannsivritepe bende 10+1 im tahmini 2-3 haftaya öğrenirim gibime geliyor 🫡 inşallah eylülün sonuna kadar öğrenirim cinsiyet partisi yapacağım 🤤
Celins_ Sevbannsivritepe oğlumu 15 haftalık öğrenmiştim😍 şimdi ikinci Hamileliğim 10+4 teyiz bakalım ne zaman öğreneceğiz meraktayım🥰
Sevbannsivritepe Çok sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıklı olsun Tabiki önceliğimiz sağlık ama merak konusu 🥰
Zeynebim26 Sevbannsivritepe yani öyle tabi benimde ilk gebeliğim 3 kaybım olunca sadece sağlığı yerinde olsun istedik cinsiyet ikinci planda ikiside bizim 🤗❤️
kitapkurdu Sevbannsivritepe oğlum 11 haftada belli olmuştu. Ben de 9+6yım şuan. 31i kontrol var inşallah ben de öğrenebilirim ya
Dedimolabilir Sevbannsivritepe bende 10+1 12. Haftada gidicem insallah. Arkadasimin 12. Haftada gitti erkek demis gostermis bebek kendini, bakalim belki bizimkilerde gosterir.
Minibebe Sevbannsivritepe benimde 10+ 2 olduk cinsiyet için çok erken bence kızımda 11 haftaliktı tahmin etti erkek dedi 20 haftalıkta detaylı ultrasonda kız olduğunu öğrendik
Anneada Selam kizlar 10. Haftada gobeginiz var mi 😅 benim biraz sisik goren hemen ay hamile misin diyor .. Bence gaz ve siskinlik hep . Sizde nasil 😊
Sevbannsivritepe Benimde çok hafif belli oluyor ama bende şuan şişkinlik diye düşünüyorum çünkü daha çok minnaklar 🥰