mrs_elisah Kızlar 28. Haftadayım 2 gündür çatı ağrım var yürümekte zorlanıyorum aynı haftalarda olup çatı ağrısı olan var mı?
Vera09 mrs_elisah galiba geçmeyecek 30dayım bi iki haftadır var doktor normal dedi. Nende geceleri yatakta dönerken daha çok oluyor
ikimelekannesi___ mrs_elisah 35 haftayim bahsettiğim zamanlardan beri bu ağrı var ve hiç geçmedi hala da var maalesef
ZenKen mrs_elisah belki daha erken başladı benim çatı ağrısı şuan 37+2 deyim gittikçe artıyor hiç geçmedi ağrısı ne yaptıysam… Cumartesiye sezeryan olacağım inşallah ameliyat sonrası geçer hemen ağrısı sezeryan dan daha kötü çünkü 😓😓😓
Umran__37 mrs_elisah 25 ci haftamdan beri cekiyorum cati agrisinu su an 37 haftamdayim git gide artiyo o aci magnezyumda kullaniyorum ama gecmiyo alis o agriya canim 🥰
Cnsymnn Ah evet benimde 6. Ayımda başladı 35. Haftadayım artarak devam ediyor sağımdan soluma döneniyorum çaresi yok magnezyum içiyorum ama hafiflemiyor doğuma kadar çekicez mecbur 😒
Nil- Cnsymnn magnezyum eksikliğinden kaynaklanan bir şey mi ben 3. Aydan beri çekiyorum 8. aydayım ve hala aynı geceleri dönmek kabus oluyor
Cnsymnn Nil- çaresi yok canım Dr magnezyum hafifletebilir dedi içiyorum ama son haftalar dahada arttı
mrs_elisah ikimelekannesi___ ilk gebeliğimde son haftalarda olmuştu 34ten sonra ama şuan çok erken gibi geldi…
ikimelekannesi___ mrs_elisah benimde ikinci gebelik ilki çok sık idrara tuvalete giderek anlamıştım bunda da kabızlıkta anladım ilk uani o şikayetle hastaneye gittim öyle öğrendim
mrs_elisah Umran__37 bu gebeliğim de çok erken başladı. Bende endişelendim 😪 bazen yürümekte zorlanıyorum
Umran__37 mrs_elisah olabilir canim bende ayni cok canim yaniyo yururken otururken yatakta cok sknti ama yapicak biseyde yok dr bile sordumda normal demisti