Ceyda76 denizmanzarasi doktorum 1hafta olabılır demıstı de hıc olmadı bı hafta sonra adet oldum opu dan dolayı erken oldum .
denizmanzarasi Ceyda76 benim 3 gündür ara ara geliyor çok az şekilde demekki normal teşekkür ederim canım
Ceyda76 denizmanzarasi normaldır o cnm bı haftadan sonra zaten hasta olabılırsın yumurta kalmadığı ıcın beden otomatıkmen adet baslatıyor