Ayda2022 kesinlikle inanılmaz yaramaz. Ben hep derdim yaramazlıkla baş edebilirim ağlamasın yeter derdim. Keza öyle de oldu. Hep kendi istediği olsun istiyo şimdilik istediğini bağırarak ta olsa yaptırıyo :) canı isterse konuşuyo çat pat istemezse asla konuşmaz. Benimki ikizler burcu belki de ondandır bilemedim :) şimdilik daha küçük olduğu için henüz karakteristik özellikleri belli edemiyo. Çabuk kawrıyo bi de Kaan lar zeki olurmuş :))