Kızlar 34+4 haftalık olduk bugün doktora muayeneye gittim doktor aaaaaa bebek ne kadar iri dedi nasıl yani hocam Kac kg dedim 2600 dedi bende gayet normal değilmi dedim ve güldüm . Olur mu bebek iri ve suyu çok senin şekerin var hemen yükleme yapmamız lazım dedi v yaptırmadım. Sonra bana sen normal doğum yapamazsın kendini sezeryan hazırla dedi ne tuhaf ya 🙄 sizce kg normal değil mi