Elifterzii açıkcası bodyli tulum takımları tercih edin emzirirken bodyle uyurken tulum giydirrsiniz bende bi bebek hemşiresi olarak bebekleri uyanık olmadıkları mayışık oldukları zaman hep üzerindekiler çıkartıp emzirtiyorum, daha canlı daha aktif oluyorlar. Zaten sizin kucağınızdayken sizin sıcaklığınızı da alıyorlar extradan sıcağa gerek yok. Mevsimlere de takılmayın hiç dışarısı ne kadar soğuk olursa olsun hastanenin her zaman sıcaklığı sabit belirli oluyor yani