Ibooya Eylül anneleri merhaba bugün doktorumuza gittik ve sezeryan günümüzü aldık hayırlısıyla son 24😂😍 2.sezeryanim olacak tarihi kendim istedim doktorumda uygun gördü.
Ibooya Ormanmeyvelii normalde 24 Eylül görünüyor ama ilk kızımda da aynı şekilde 24 Eylül’deydi onu 19 Eylül de planlı sezeryanla doğum yaptım simdikini de 9.9 olmasını ben istedim yani 37+6 sezeryan olmuş oluyorum
Ibooya AlmiraAnnesi kaç haftaliksiniz ki benim sezeryan olacağım gün 37+6 olmuş oluyor doktorum daha erken tarih veremem dedi zaten o tarihide ben istedim
Deletedmom547899 Keşke bende net zamanını bilsem.ilk doğumum Eylül’de olacak ama ne zaman merak içindeyim 😂
NurNaz Ibooya hayirlis olsun benimde Eylül ama daha net bir tarih vermedi inşallah bir dahaki kontrolde verir🤗
Ibooya NurNaz hayırlısı olsun hepimiz için canım benim planlı ilki sezeryan olduğu için bunda da tarihi ben istedim doktorumda okeyledi🥰 inşallah sizinde netleşir gününü bilmek çok farklı bir duygu oluyor
AlmiraAnnesi Deletedmom547899 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah herhalde normal düşünüyorsunuz siz
AlmiraAnnesi Ibooya ben daha 33 haftalığım eylülün sonuna doğru olur 38 de genelde sezeryana alıyolar ya bende zaten sezeryan olacağım
NurNaz Ibooya sezeryani cnm sancılarım nstde çıktı ben hissetmiyordum ikisindede 38 haftalikken almışlar ilk kızım 2 Ekim diğer kızım 3 Eylül’de oldu
Ibooya AlmiraAnnesi genelde 38 de alıyor beni 38+2 de alicakti bende gelişimi falan güzel olduğu için 37+6 istedim doktorum da uygun gördü tarihide kendim istedim 😂