06nurrrr Kızlar ben ne zaman doktora gitsem doktr bebeğin gramini söylemiyor postlarda çok görüyorum şu haftada bebeğimin grami şu kadar diye hep merak ediyorum kac gramdır diye hepimizin ki aynı olmaz biliyorum ama sizin bu haftada bebeğinizin gramı kaç
aylinpalaa 06nurrrr benim 19dan iyibaren söylenmeye başladı erkenden öğrenmek fayda etmiyor 19+4te 314gramdı oğlum
Canpolat 06nurrrr Canım bir kilo altında pek bişiy ifade etmiyor o yüzden erkenden söylemez çoğusu.Benim doktorum da 20 den sonra söyledi 20.haftamda renkli fotoğrafını verdi Yani birşeye benzesin öyle diyelim diyorlar 😀
TeoMom 06nurrrr 18 de 230 gramdı canım eğer devletse söylemeyebilir ama özeller de söylüyorlar 15. Hafta itibariyle her kontrolde söyler doktorum
seymaanurr Benimde 18de 200 gramdı sürekli söylüyor boyunu söyler kafatasının ölçüsünü gramını her gittiğimde belirtiyor
Meliha09 06nurrrr ben özele gidiyorum 12. Haftadan itibaren dokorum boy kilo söylüyor . 18. Haftada 213 gram 17 cmdi
06nurrrr seymaanurr inşallah bana da söylerler ne ultrason kağıdı veriyolar ne bebeğin gramini söylüyorlar bebeğe bakiyolar hepsi bu
seymaanurr 06nurrrr devlet mi özel mi takiplisiniz doktorunuzu değiştirebilirsiniz eğer bi riskiniz yoksa
Seherkorkmz 06nurrrr verilen ultrason kağıdında yazar aslında bende ordan bakıyorum şuan 256 gram 18+2 🥰