Hmervekara Kızlar benim gibi baş ağrısı yorgunluk sürekli uyuma isteği yaşayan varmı 1 haftadır böyleyim 🤪
YamurmitKayhan Evet ben hiç çekmemiştim 31 de başladı 35 teyim şimdi hormonlar artıyor iyice herhalde
Hmervekara YamurmitKayhan sanırım birde bebiş büyüdükçe kan akışımız yavaşlıyor ALlah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıxa almayı nasib etsin 🤰🏻😍
YamurmitKayhan Hmervekara nefes darlığı :))) falaaan :) of az kaldı ama çok şükür bu günlerimize diyelim Allah yokluklarını göstermesin
Hmervekara YamurmitKayhan yaa evet bazen yanlış yatışta boğuluyorum sanıyorum 🤪 aminnm aminn az kaldı inşallah 💕