Ardakumsal postta ben çok gördüm canım ama doktor 1 ay sonra tekrar kontrol ediyor bence o zamana kadar beklemek gerek sonrasında doktor herşey normal rahim duvarı kalınlaşmış düşünebilirsiniz yada daha 1 ay daha bekleyin gibi yönlendiriyor o yüzden her kadın vücudu farklı sen doktoruna güveniyorsan onu dinle birde genetik test verildiyse kesinlikle sonucu beklenmeli