Eğer gebelik boyunca hiç kola, meyve suyu, gazoz, içmediyseniz ya da baklava gibi şerbetli şerbetsiz tatlılar tüketmediyseniz yaptırmayın. Çünkü size verilen içecek iki baklava dilimi kadar bir şeker içeriyor ve sonucunda çok büyük sorunlara engel olabiliyor. Karar sizin ama zararlı olduğuna dair mahalle dedikodusu dışında kimseden bir cümle dahi duymadım.