Selim_Alparslan bende çok sevmiyorum su içmeyi😒ama içmemiz gerek😳amaa şöyleki su içmek için hatırlatıcı bir uygulama yükledim(su içme hatırlatıcı) süresini sen belirleyebiliyorsun🧐belirlediğin zaman aralığında su iç diye telefonuna uyarı geliyor..kolay ulaşabileceğin bir yere cam sürahiye su koyarak çok büyük olmayan bir bardak ki ben çay bardağıyla içiyorum🤓ya da sevdiğin bir kupa vs.. bende işe yaradı umarım sizde de işe yarar🙌🏻🙌🏻