YamurmitKayhan benim. Bildiğim kadarıyla içtiğimiz suyla bebeğin alakası var.
Neden dersen bebeğin amniyotik sıvısı her 3 saatte bir yenileniyor ama bu benim düşüncem kesinnaraştıesımmever su içmezsem bebek de susuz kalıyor diyemem
Ama kesin bir bilgi var ki kendi organlarımız için su çok önemli özellikle böbreklerimiz