Bugün randevum vardı 7+3 üz doktor baktı kese var bebeği göremedim 10 gün sonra tekrar gel kalp atışı da duyulur bebekte görünür dedi bunun nedeni ne olabilir 10 gün sonra gittiğim zaman bebek görünür mü sizce korkuyorum bişey olur diye çok tedirginim